MENAMENT
OPERACIJA I KVALITETA
MENADMENT OPERACIJA I KVALITETA U PREDUZECU
GRANG PROM a.d BEOGRAD
O KOMPANIJI
PREDUZECE ZA PROIZVODNJU, PROMET I USLUGE
GRAND PROM a.d. Beograd
Zahvaljujuci entuzijazmu, posvecenosti i ljubavi prema kafi, devedesetih
godina je stvorena prva privatna robna marka crne kafe na našem trištu
- "Grand" kafa.
Sve je pocelo krajem 1997. godine kada je Slobodan Vucicevic, osnovao
"Grand Prom" sa eljom da stvori domaci brend vrhunskog
kvaliteta.
Za samo nekoliko godina, zahvaljujuci vrhunskom i ujednacenom kvalitetu
i originalnosti, "Grand" kafa je zadobila poverenje višemilionskog
broja ljubitelja kafe i postala vodeci brend u našoj zemlji.
"Grand" je svoju aktivnost zapoceo kao društvo sa ogranicenom
odgovornošcu - preduzece sa stranim ulogom. Svoju osnovnu delatnost,
preradu i distribuciju "Grand" kafe, kompanija je zapocela sredinom
1998. godine.
Grand je vec godinama lider na domacem trištu i najveci je
regionalni uvoznik kafe sa 50 % trzisnog ucesca.
Konstantnim ulaganjem u tehnologiju, poštovanjem savremenih trendova
na svetskom trištu kafe i paljivim pracenjem elja
i ocekivanja svojih potrošaca, kompanija vec godinama stvara proizvode
koji su pozicionirani na samom vrhu.
U pripremi su stalno novi, savremeniji i atraktivniji proizvodi, vrše
se ispitivanja trišta, u proizvodnju se stalno uvodi nova tehnologija,
a tim strucnjaka svakodnevno radi na kontroli i kreiranju originalne recepture.
Grand je u aprilu 2004. godine otvorio fabriku kafe u Bosni i Hercegovini
koja zadovoljava potrebe ovog trišta.
2005 - Godina uspeha
2005. godina je godina strateških odluka i velikih poslovnih uspeha
za kompaniju - zakljuceno je strateško partnerstvo sa slovenackom
"Drogom Kolinskom", jednim od najvecih proizvodaca hrane u regionu.
"Grand" je postao vlasnik domaceg lidera konditorske industrije
"Soko Štarka". Svoje regionalne ambicije "Grand"
je potvrdio i otpocinjanjem proizvodnje kafe u Makedoniji.
Osnivac "Granda" i generalni direktor Slobodan Vucicevic postao
je izvršni direktor grupe "Droga Kolinska" za jugoistocnu
Evropu, cime su proizvodima "Granda" i "Soko Štarka"
otvorena vrata za trište Evropske unije i Rusije.
"Grand Prom" je u stalnoj ekspanziji i danas predstavlja sinonim
za uspeh, najviši kvalitet proizvoda, moderno poslovanje i istancan
pristup potrošacima i trištu.
Poštujuci elje potrošaca i nudeci im i više od ukusa,
kompanija je izgradila ceo koncept uivanja u crnoj kafi prepoznatljiv
za "Grand" - uvek najbolji kvalitet, vrhunski estetski uitak,
dostupnost u svakom trenutku i na svakom mestu...
"Grand Prom" je pomerio granice u srpskom advertajzingu stvorivši
reklame visokog umetnickog kvaliteta i neponovljivog šarma.
ASORTIMAN PROIZVODA
GRAND DE LUXE
Grand de Luxe je prva crna kafa superior kvaliteta na našem trištu,
namenjena pravim poznavaocima i ljubiteljima, hedonistima koji trae
najbolje: sofisticiran ukus, raskošan miris i prijatno blagu gorcinu
GRAND AROMA LIGHT
Grand Aroma Light je prva Light Quality kafa koja se pojavila na našem
trištu. Kreirana prema najnovijem svetskom standardu, posebnim
postupkom rigorozne selekcije zrna uz primenu originalne tehnologije za
svetlo prenje i fino mlevenje.
GRAND AROMA
Grand Aroma je ekskluzivna mešavina prene mlevene kafe ekstra
kvaliteta od probranih vrsta kafe sa plantaa Indije, Srednje i June
Amerike.Za prave poznavaoce i prave prijatelje, za pocetak dana i novog
posla.
GRAND GOLD
Grand Gold je originalna mešavina odabranih vrsta kafe napravljena
prema specijalnoj recepturi i namenjena je ljudima koji uivaju u
tradicionalnom ukusu domace, jake kafe .
GRAND ESPRESSO
Grand espresso je mešavina koja omogucava uivanje u punom
i kvalitetnom, prefinjenom ukusu prave italijanske espresso kafe. Grand
je dugo radio na testiranju i pronalaenju prave recepture i blenda.
GRAND CHOCO TOPLA COKOLADA
Grand topla cokolada je proizvod premium kvaliteta i karakterišu
je sve osobine prvoklasne tople cokolade - bogat, pun ukus i optimalna
gustina. Idealna je za opuštanje u hladnim zimskim danima ili posle
napornog radnog dana .
NABAVKA KAFE I KONTROLA KVALITETA
Proces prozvodnje Grand kafe podrazumeva pre svega odabir i kupovinu
najboljih vrsta kafe, cija se proizvodnja u pogonima Grand-a zatim svakodnevno
prati i vrše se ispitivanja svih elemenata neophodnih za to da proizvod
koji izlazi iz pogona "Granda" zadovoljava svetske standarde
kvaliteta.
Pre svake kupovine u "Grandu" se vrši proba, pošto
je svaki rod kafe, iako sa iste plantae, uvek razlicit. Sve pocinje
od probnih uzoraka neprene kafe koji u malim pakovanjima u "Grand"
stiu sa razlicitih plantaa. Pre nego što se uvezu u našu
zemlju uzorci kafe koji stiu iz Brazila, Afrike ili Indije u laboratorijama
kompanije se svakodnevno testiraju tehnikom “cup testinga”.
Kako bi se odrali prepoznatljiv kvalitet, ukus, miris I aroma proizvoda,
ova tehnika se u Grand Promu primenjuje svakodnevno za testiranje svih
"Grandovih" mešavina koje izlaze iz proizvodnih pogona.
Zahvaljujuci vrhunskoj tehnologiji i izuzetno sofistiranim metodama kontrole
u laboratoriji Granda osigurani su visoki standardi ocuvanja cistoce kafe,
kao i sistemi ocuvanja najboljih fizickih i hemijskih karakteristika i
konacnog ukusa kafe.
Kontrola kvaliteta zapocinje selekcijom sirovih zrna kafe i protee
se tokom celog procesa njene proizvodnje. U rigoroznoj kontroli svake
faze tokom proizvodnje kafa se sistematski izlae culnim, fizickim
i hemijskim analizama od strane visokokvalifikovanih strucnjaka u fabrickoj
laboratoriji opremljenoj najsavremenijim aparatima visoke preciznosti.
Sve to osigurava da proizvodi budu najvišeg kvaliteta i da odgovaraju
visoko postavljenim standardima kompanije "Grand Prom". Grand
kvalitet je danas konstantan i prepoznatljiv i postie se najsavremenijom
opremom.Rezultat toga su mnogobrojna priznanja od kojih svakako treba
pomenuti nagradu za kvalitet na Novosadskom sajmu 2002. godine.
HACCP –
Hazard Analysis and Critical Control Points Systems
U proizvodnji i distribuciji hrane najznacniji aspekti su svakako njen
kvalitet ali i sigurnost. Obaveza svih onih koji dolaze u kontakt sa hranom
tokom njenog proizvodnoga ali i distribucionoga toka je da ucine sve prevencije
kako bi trištu pruili kvalitetnu, ali istovremeno i sigurnu
hranu po zdravlje potrošaca.
Postoji zakonska regulativa koja je propisala obaveznu zdravstvenu kontrolu
ispravnosti hrane, koja se obicno bazira na ispitivanju finalnih proizvoda.
Medutim zbog cinioca da su te regulative obicno skup metod, da usporavaju
proces proizvodnje kao i da zahtevaju dosta vremena, u oblasti sve više
je prisutan HACCP integrisani sistem kontrole bezbednosti kontrole hrane
u svim fazama njene proizvodnje i distribucije.
28. januar 2007. godine Kompanija Grand kafa uvela je u svoje poslovanje
medunarodni standard bezbednosti prehrambenih proizvoda HACCP.
Taj standard se primenjuje u oblasti prerade kafe, pakovanja cajeva i
instant napitaka i distribuciji gotovih proizvoda. Sistem bezbednosti
proizvoda potvrduje proizvodnju i distribuciju zdravstveno ispravnih proizvoda
uz poštovanje zakonske regulative i ispunjenosti higijenskih uslova
u svim tackama oblasti primene.
Primenjeni standard obezbeduje efikasniji rad kompanije i povecava njenu
konkurentnost na svetskom trištu.
• Šta je HACCP standard?
HACCP je skracenica od engleskih reci: (
Hazard Analysis Critical Control Point ) što u prevodu
znaci: ( Analiza opasnosti i kriticne kontrolne tacke ),
te predstavlja logican, naucno zasnovan sistem kontrole procesa proizvodnje
i distribucije prehrambenih proizvoda, koji omogucuje:
1. Identifikaciju i procenu svih mogucih opasnosti, tj. svakog fizicke,
hemijske ili mikrobiološke opasnosti, u svim fazama procesa proizvodnje
prehrambenih proizvoda ukljucujuci sve meduprocese i distribuciju;
2. Odredivanje neophodnih mera za njihovu prevenciju i kontrolu;
3. Sigurnost da ce te mere biti uspešno i na delotvoran nacin sprovedene.
Za razliku od pregleda gotovih proizvoda na kraju proizvodnog procesa
HACCP predstavlja preventivni sistem koji osigurava bezbednost hrane u
svakom koraku procesa proizvodnje. Razvija se posebno za svaki proizvod
ili grupu proizvoda ili procesa i treba da se definiše i uspostavi
tako da odgovara specificnim uslovima proizvodnje i distribucije svakog
proizvoda posebno. Definisan u najkracem, HACCP je sistem koji se moe
upotrebiti kao niz postupaka za kontrolu procesa i osetljivih tacaka u
lancu proizvodnje hrane, sa krajnjim ciljem da potrošac konzumira
namirnicu u stanju i na nacin koji ce biti bezbedan po njegovo zdravlje.
U široku upotrebu ušao je sedamdesetih godina i od tada je medunarodno
priznat kao HACCP - Sistem pristupa proizvodnji bezbedne hrane. Takode
i Svetska zdravstvena organizacija WHO ga je prikazala kao najefikasnije
sredstvo u kontroli bolesti izazvanih hranom. HACCP sistem danas postaje
uslov i legitimacija za medunarodnu trgovinu hranom i u gotovo svim zemljama
Evrope je zakonski uslovljen. Što se tice Srbije prednosti HACCP
sistema su još uvek nedovoljno poznate vecini privrednih preduzeca
ali u nekoliko zadnjih godina postoji ogroma zainteresovanost i tendencija
svakodnevno za njegovim uvodenjem rastu.
Vano je napomenuti da implementacija HACCP sistema u sve grane industrije
koje se bave proizvodnjom hrane su preduslov za izvoz naših proizvoda
i osvajanje evropskog ali i svetskoga trišta istim.
• Koje su prednosti primene HACCP sistema?
Koje su prednosti primene HACCP sistema:
ISO 9001:2000 –
SISTEM MENADZMENTA KVALITETA
Znacaj obezbedenja kvaliteta danas postaje sve veci zbog konkurentnosti
na globalnom svetskom trištu a za prolaz na tom trištu
dosta puta nije dovoljan samo kvalitet vec i medunarodno priznat dokaz
kvaliteta u vidu sertifikata ISO 9001: 2000
Kompanija "Grand kafa" poseduje medunarodni sertifikat za sistem
upravljanja kvalitetom ISO 9001:2000.
• ISO - Medunarodna organizacija za standardizaciju
U okviru Evropske Unije postoji potencijalno trište od nekih
400 miliona ljudi i prodaja na ovom trištu je izuzetno konkurentan
posao koji podrazumeva povecano oslanjanje na medunarodno prihvacene procedure
i preporuke radi sticanja uporišta na ovom trištu.
Kvalitet igra znacajnu ulogu kako u obezbedivanju novih trišta
tako i u zadravanju postojecih. Put prema proizvodnji vodenoj kvalitetom
znaci da glavni kupci sadašnjice ne samo da ocekuju kvalitetan proizvod,
vec takode zahtevaju i dokaz da je kompanija sposobna da proizvede kvalitetne
proizvode i prui kvalitetne usluge. Obezbedenje ovog dokaza bi trebalo
da bude prvorazredni cilj svakog proizvodaca, kompanije ili isporucioca
a postie se preko nezavisnog sertifikacionog tela sticanjem sertifikata
kvaliteta ISO.
Iako je uticaj standarda u svakodnevnim aktivnostima cesto nevidljiv,
oni cine ogroman doprinos u gotovo svim aspektima našeg ivota.
Svi mi unapred podrazumevamo da ce proizvod koji kupimo kvalitetom odgovarati
našim zahtevima, da ce biti kompatibilan sa uredajima koje vec posedujemo,
da ce ispunjavati pretpostavljene kriterijume bezbednosti, pouzdanosti
i efikasnosti, kao i obezbedivati svaku od tih pogodnosti po odgovarajucoj
ceni.
Medunarodna organizacija za standardizaciju, ISO (International Organisation
for Standardisation), je najveca svetska institucija za razvoj standarda
i predstavlja mreu nacionalnih instituta u 158 zemalja, na bazi
jedan clan - jedna zemlja, sa sedištem u enevi u Švajcarskoj
gde se ceo sistem koordiniše.
Usvajanje sistema menadmenta kvaliteta treba da bude strateška
odluka za sve organizacije. Na dizajn i implementaciju sistema menadmenta
uticace njene raznolike potrebe, kvantifikovani ciljevi, proizvodi koji
se obezbeduju, procesi koji se upotrebljavaju kao i sama velicina i struktura
organizacije.
• Šta je ISO 9001:2000 standard
ISO 9001:2000 je jedini standard menadmenta kvaliteta koji je sveobuhvatno
primjenjiv na sve organizacije proizvode i usluge. To je i jedinstveni
standard koji se moe koristiti za sertifikaciju manadmenta
u poslovnome svetu, imajuci u vidu sljedece genericke zahteve:
- provera zadovoljstva kupaca
- zadovoljavanje zahteva kupaca
- ocenivanje sposobnosti organizacije da udovolji zahtevima kupaca putem
internih ili eksternih kontrola.
Sertifikat ISO 9001:2000 je na prvom mestu pokazivac ili svedocanstvo
za kvalitet poslovanja i propusnica za ulazak na svetsko trište
koje diktira i zadaje odredene standarde. Od samoga pocetka kada se piše
politika kvaliteta, preko implantacije ISO 9001:2000 pa do same sertifikacije
koja se ogleda u kontroli i dodeli medunarodno priznatog sertifikata potrebno
je da prode odredeni period u kome organizacija vrši sve neophodne
promene u cilju ispunjenja svih zadatih zahteva ISO 9001:2000. Sertifikaciju
vrše ovlašcena sertifikaciona tela.
ISO 9001: 2000 se sastoji iz 4 glavna poslovna procesa:
1) odgovornost menadzmenta
2) menazment resursa
3) realizacija proizvoda
4) merenje, analiza I unapredjenje
NAGRADE
Kako komentarise rukovodstvo kompanije “Grand Prom”, nije
ni malo lako ostvaritii I odrzati lidersku poziciju na trzistu. Vrhunskim
kvalitetom svojih proizvoda oni dugi niz godina dokazuju da zasluzuju
tu poziciju. O tome svedoci I veliki broj nagrada koje su osvojili na
domacim I medjunarodnim poljoprivrednim sajmovima.
GRAND - APSOLUTNI ŠAMPION KVALITETA
Svi proizvodi kompanije "Grand Prom" koji su kandidovani za
ocenu kvaliteta na 73. Medunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu
prosle godine osvojili su najvrednija priznanja ove eminentne medunarodne
manifestacije.
"Grand"-u je pripao Veliki šampionski pehar za širok
asortiman i visok kvalitet proizvoda, a proizvodi najveceg domaceg proizvodaca
kafe osvojili su cak 34 priznanja za kvalitet proizvoda, od cega 9 zlatnih
medalja za kvalitet kafe i 5 zlatnih medalja za kvalitet cajeva.
Na ovogodišnjem štandu Kompanije na Sajmu u Novom Sadu predstavljen
je kompletan asortiman toplih napitaka: "Grand" kafa, "Barrcafe"
i "Bonito", kao i cajevi "1001 cvet".
Posetioci su mogli da uivaju u razlicitim kafama za svaciji ukus:
"De Luxe" kafi, "Gold", Aroma", "Aroma Light",
i Grand Espresso kafi, ali i "Choco" toploj cokoladi za one
koji više vole slatke napitke.
09. maja 2007. godine ---GRAND KAFA DOBILA VELIKI ŠAMPIONSKI PEHAR---
Kompanija Grand kafa osvojila je Veliki šampionski pehar, najviše
priznanje Medunarodnog poljoprivrednog sajma u Novom Sadu. Osim ovog,
najvišeg priznanja za širok asortiman i kvalitet kafe i cajeva,
Grand je, na 74. Poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu, osvojio ukupno 21
medalju, od cega cak devet zlatnih.
ZASTITA ZIVOTNE OKOLINE
"Grand Prom" vec godinama radi na zaštiti covekove okoline,
unapredujuci stalno tehnologiju proizvodnje i ispunjavajuci sve ekološke
uslove u zoni u kojoj se nalazi fabrika kafe.
Pogon za proizvodnju poseduje najsavremeniju tehnologiju za precišcavanje
vazduha.
“Grang Prom” brine o zastiti I ocuvanju zivotne sredine kroz:
Stalnu obuku svih zaposlenih u cilju sticanja novih znanja i podizanja
nivoa svesti o znacaju ocuvanja zivotne sredine.
- Uspostavljanju efikasnog i efektivnog sistema upravljanja zastitom
zivotne sredine i doslednu primenu zakona i propisa iz oblasti zastite
zivotne sredine i postovanja dobre industrijske prakse.
- Upotrebu sirovina i materijala , razvoj recepture , tehnologija , procesa
i proizvoda koji su bezbedni za nase radnike, kupce , korisnike i okolinu.
-Unapredjenje organizacije rada i optimizacije procesa u cilju racionalizacije
potrosnje sirovina i materijala , energije i vode i smanjenje emisija
u vazduh i sprecavanje zagadjenja podzemnih voda i zemljista.
- Smanjenje kolicine otpada i dalji tretman otpadnih materijala na nacin
koji omogucava ponovnu primenu ili ne ugrozava zivotnu sredinu.
-Efikasnu eksternu komunikaciju sa svim relevantnim organizacijama u cilju
razmene informacija znacajnih za zastitu zivotne sredine.
MISIJA I VIZIJA “GRAND PROMA”
“Grand Prom" je lider na trištu kafe i jedna od
najuspešnijih domacih kompanija u prehrambenoj industriji koja u
svom poslovanju poštuje sedam osnovnih principa:
-samo najviši kvalitet proizvoda
i usluga
- poštovanje najviših standarda nabavke,
prerade idistribucije Grand kafe
- uvek najbolji ljudi i vrhunska tehnologija
- zadovoljstvo kupaca pre svega i iznad svega
- visoki korporativni standardi u odnosu prema zaposlenima,
saradnicima, poslovnim partnerima, dobavljacima i kupcima
- aktivna i odgovorna društvena uloga uz poštovanje svih zakonskih
propisa
i poslovnih, etickih, moralnih, ekoloških, estetskih i tehnoloških
kodeksa i nacela
- briga prema svim zaposlenima i jacanje lojalnosti i profesionalnih
i licnih vrednosti. Kompanija visoko ceni i neguje: poštenje, iskrenost,
integritet, posvecenost poslu i klijentima,poverenje, hrabrost da se preuzme
rizik, odgovornost, timski rad iprofesionalizam.
Vizija "Granda" je da bude vodeca kompanija u prehrambenoj
industriji, da se regionalno integriše i afirmiše. Kompanija
ima ambiciju da stalno implementira svetsku tehnologiju i trendove uz
ocuvanje i dalje razvijanje vrednosti stvorenih tokom godina poslovanja.
Po podacima iz decembra 2006. godine, kada je obavljen "drugi talas"
istraivanja pomocu PGM (Product Group Manager) alata za prošlu
godinu, formirana je i lista najjacih robnih marki u Srbiji.
Grand kafa zauzima drugo mesto sa indexom uspešnosti od BPI=66.2.
Utvrdjeno je da preko polovine potrošaca u Srbiji koristi Grand kafu,
tako da je Grand kafa najuspešniji domaci brend na trištu.
STRUCNI KADROVI U “GRAND PROM”
“Grand Prom” kompanija poseduje velike kapacitete I najsavremanije
masine poslednje tehnologije uz pomoc kojih olako uspeva da ostvari planiranu
proizvodnju. Ceo preoces je kompjuterizovan, da bi se postigao ujednacen
kvalitet.
Ipak, najveca vrednost koju poseduje ova kompanija, po recima generalnog
Direktora Slobodana Vucicevica, nisu mašine i objekti.
U Grand Kafi preovladuje mišljenje da snagu firme ne cine mašine
vec ljudi. Motivisani zaposleni, koji su pritom zadovoljni u svakom smislu,
spremni su da podnesu sve izazove i na najbolji nacin podele dobro i zlo
sa kompanijom u kojoj rade.
Grand Prom je za 6 godina napustilo samo 8 ljudi od ukupno 400 zaposlenih,
tako da je fluktuacija zaposlenih jako mala.
Iza uspeha svake kompanije stoje ljudi, a iza uspeha Grand Prom-a stoje
najbolji u svom poslu.
Entuzijazam, posvecenost i ljubav prema kafi, stvaranje i odravanje
najvišeg kvaliteta proizvoda osnovne su karakteristike zaposlenih.
Spremni na konstantno usavršavanje, usvajanje novih znanja, naporne
treninge i stalnu edukaciju oni svakodnevno brinu o ujednacenosti kvaliteta
i tragaju za novim ukusima i prozvodima.
RUKOVODSTVO KOMPANIJE "GRAND PROM”:
Generalni direktor: Slobodan Vucicevic Osnivac i generalni direktor kompanije
"Grand Prom", predsednik Upravnog odbora "Soko Štarka"
i izvršni direktor grupe "Droga Kolinska" za jugoistocnu
Evropu Slobodan Vucicevic proglašen je 2006.god. menaderom
godine, nagradu su mu urucili predstavnici Media Inventa, agencije za
trišne komunikacije.
Izvršni direktor: Moma Vucicevic
Finansijski direktor: Kosta Bizjak
Direktor prodaje: Bojan Kneevic
Direktor marketinga: Milan Slavinski
Direktor proizvodnje: Dragan Danilovic
Direktor nabavke: Miroslav Pešic
Rukovodilac sektora IS i telekomunikacija: Dragoljub Prijic
Rukovodilac sektora razvoja ljudskih resursa: Aleksandra Stefanovic
Rukovodilac poslovnog razvoja: Goran Radovanovic
"Grand Kafa" LIDER NA TRZISTU
Beograd, 31.01.2007 - Istraivanje agencije Strategic Marketing sredinom
septembra na uzorku od 1200 ispitanika u Srbiji pokazuje da cak 93% ispitanika
pije crnu tj. tursku kafu. U proseku se popiju 3 srednje šoljice
kafe dnevno.
Cak 48% ispitanika je stava da je "Grand Kafa" lider na trištu,
a 42% smatra da je to najkvalitetnija kafa.
Zanimljivo je da istraivanja pokazuju da je najcešci poklon
koji se nosi u goste upravo "Grand" kafa, a prvo mesto pripada
Grand De Luxe kafi.
Reklame za Grand kafu 42% ispitanika smatra omiljenim, najvise navodeci
one sa Draganom Nikolicem i Milenom Dravic.
Da li Vam je poznat slogan „I miris i ukus“?
Slogan "I miris i ukus" za Grand kafu ubedljivo je najpoznatiji
slogan iz reklamnih kampanja - cak 93 % ispitanika mladih od 40 godina
ga poznaje
ZAKLJUCAK
Sa ostvarenom proizvodnjom od 15.000 tona kafe “Grand Prom”
je lider u proizvodnji kafe na domacem trzistu.
Strucni kadrovi, visoka tehnologija, veliki proizvodni kapaciteti, savremene
masine omogucavaju ostvarivanje najboljeg kvaliteta proizvoda I ocuvanje
liderske pozicije.
Do kraja 2007. godine u ovoj kompaniji ocekuje se promet od 100 miliona
eura, a u naredne tri godine, rukovodstvo “Grand Prom”, ocekuje
da ce promet dostici 150 miliona eura.
Kompanija namerava da prosiri svoje poslovanje kupovinom novih, prehrambenih
kompanija u regionu jugoistocne Evrope (Srbija, Makedonija, Crna Gora
i BIH).
Prema recima Bojana Kneevica, direktora prodaje “Grand proma”,
ova kompanija planira da proširi paletu proizvoda kao i da poveca
promet u ovoj godini za oko 35 odsto.
Inovacije u savremenom trzisnom nastupu su neminovne, zato je ova kompanija
uvek spremna da ponudi nesto novo, od novog ukusa I novih pakovanja do
potpuno novih proizvoda I novog dizajna.
Dva miliona ljudi dnevno pije Grand kafu I ono što svi ocekuju svakog
dana to je uvek isti kvalitet Grand kafe. I miris, i ukus, i vrhunski
uitak!
Istraivanja pokazuju da je skoro svaka druga šoljica kafe
popijena u Srbiji izašla iz pogona "Granda". Stvoren je
brend po meri potrošaca, proizvod koji je postao sinonim za svakodnevni
ritual jedinstvenog uitka.
Odgovornost onih koji stvaraju visoke standarde "Granda" je
velika i svakog dana predstavlja novi izazov. Ljudi u Grand Prom-u cine
sve da zadovoljstvo koje prua Grand kafa bude uvek novi, lepši
uitak.
LITERATURA:
-Casopis “Ekonomist”
-www.grandkafa.co.yu
-www.sertifikacija.co.yu
-“Serbia food”- internet magazine
-“Blic”-dnevne novine
-“Novosti”-dnevne novine
PROCITAJ
/ PREUZMI I DRUGE SEMINARSKE RADOVE IZ OBLASTI:
|
|
preuzmi
seminarski rad u wordu » » »
Besplatni Seminarski
Radovi
SEMINARSKI RAD
|